To access the full text documents, please follow this link: http://hdl.handle.net/2117/14223

The use of role playing in engineering curricula: a case study in human-automation systems
Ponsa Asensio, Pere; Vilanova i Arbós, Ramon; Gomà, Anton; Pérez, Àlex
Universitat Politècnica de Catalunya. Departament d'Enginyeria de Sistemes, Automàtica i Informàtica Industrial; Universitat Politècnica de Catalunya. GREC - Grup de Recerca en Enginyeria del Coneixement
Àrees temàtiques de la UPC::Informàtica::Sistemes d'informació::Interacció home-màquina
Àrees temàtiques de la UPC::Ensenyament i aprenentatge::Metodologies docents::Aprenentatge basat en problemes i projectes
Role playing
Project method in teaching
Human-computer interaction
Interacció persona-ordinador
Autoaprenentatge
info:eu-repo/semantics/publishedVersion
Article
Tempus Publications
         

Show full item record

Related documents

Other documents of the same author

Ponsa Asensio, Pere; Pérez, Àlex; Gámiz Caro, Javier Francisco; Manresa-Yee, Cristina; Vilanova, Ramon
Chacón, Alejandro; Ponsa Asensio, Pere; Pérez, Àlex; Vilanova, Ramon
Manresa-Yee, Cristina; Ponsa Asensio, Pere; Vilanova, Ramon; Pérez, Àlex
Ponsa Asensio, Pere; Vilanova i Arbós, Ramon; Amante García, Beatriz
Amante García, Beatriz; Ponsa Asensio, Pere; Vilanova i Arbós, Ramon
 

Coordination

 

Supporters