Use this identifier to quote or link this document: http://hdl.handle.net/2072/183421

Eticket : gestió d'esdeveniments i venda d'entrades online
Petri Castro, Mikel
Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria; Soler Ruiz, Vicenç
Avui dia, la gestió d’esdeveniments online i la seva promoció és un mercat creixent gràcies a l’evolució de la web 2.0 i a les xarxes socials. Ticketmaster és el referent, tot i així, no existeix una oferta clara per gestionar la venda d’entrades d’esdeveniments d’una mida petita o mitjana i que aprofiti les xarxes socials i la integració d’aplicacions que aquestes proporcionen. L’objectiu és realitzar una aplicació web on els usuaris (propis o de Facebook) puguin crear esdeveniments, publicar-los i promocionar-los a les xarxes socials, així com gestionar les tasques i característiques relacionades com la venda d’entrades i la llista de convidats.
Hoy en día, la gestión de eventos online y su promoción es un mercado creciente gracias a la evolución de la web 2.0 y a las redes sociales. Ticketmaster es el referente, sin embargo, no existe una oferta clara para gestionar la venta de entradas de eventos de un tamaño pequeño o mediano, que aproveche las redes sociales y la integración de aplicaciones que éstas proporcionan. El objetivo es realizar una aplicación web donde los usuarios (propios o de Facebook) puedan crear eventos, publicarlos y promocionarlos en las redes sociales, así como gestionar las tareas y características relacionadas como la venta de entradas y la lista de invitados.
Today, online event management and promotion is a growing market thanks to the evolution of Web 2.0 and to social networks. Ticketmaster is the reference, however, there is not a clear bid to manage the sale of tickets for small or medium size events and take advantage of social networks and the applications integration that these ones provide. The goal is to make a web application where users (own or Facebook ones) can create events, post and promote them in social networks, and also manage related tasks and features such as ticketing and guest list.
2012-04-18
004 - Informàtica
Reserves, Sistemes de -- Processament de dades
Xarxes socials virtuals -- Processament de dades
L'accés als continguts d'aquest document queda condicionat a l'acceptació de les condicions d'ús establertes per la següent llicència Creative Commons: http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/
info:eu-repo/semantics/bachelorThesis
         

Full text files in this document

Files Size Format
PetriCastroMikelR-ETIGa2010-11.pdf 1.352 MB PDF

Show full item record

 

Coordination

 

Supporters