To access the full text documents, please follow this link: http://hdl.handle.net/2099.1/14918
dc.contributor | Universitat Politècnica de Catalunya. Institut de Ciències de l'Educació |
---|---|
dc.contributor | Cors Iglesias, Josep Maria |
dc.contributor.author | Gràcia Sala, Gerard |
dc.date | 2011-06-28 |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/2099.1/14918 |
dc.language.iso | cat |
dc.publisher | Universitat Politècnica de Catalunya |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess |
dc.subject | Àrees temàtiques de la UPC::Ensenyament i aprenentatge::Ensenyament secundari |
dc.subject | Àrees temàtiques de la UPC::Ensenyament i aprenentatge::Didàctica |
dc.subject | Mathematics--Study and teaching (Secondary) |
dc.subject | Atenció a la diversitat |
dc.subject | Currículum |
dc.subject | Resolució de problemes |
dc.subject | Demostració |
dc.subject | Raonament matemàtic |
dc.subject | Altes capacitats |
dc.subject | Constructivisme |
dc.subject | Material |
dc.subject | Matemàtica -- Educació secundària -- Currículums |
dc.subject | Matemàtica -- Didàctica |
dc.subject | Matemàtica -- Ensenyament |
dc.title | Les matemàtiques que no tenen cabuda en el currículum: material pels qui en volen més. |
dc.type | info:eu-repo/semantics/masterThesis |
dc.description.abstract |