Title:
|
After Art. Una propuesta de implementación digital en el Museu d'Art Contemporani de Barcelona a través de Google Art Project
|
Author:
|
Olivé Samarra, Victoria
|
Other authors:
|
Universitat Abat Oliba CEU. Departament de Ciències de la Comunicació; Ugarte Calleja, Seber |
Resum:
|
L’aplicació de la tecnologia de Google Art Project al Museu d’Art Contemporani de Barcelona (MACBA) com a forma d’aproximació de l’art a un públic més internacional és el plantejament d’aquest treball. Amb aquesta finalitat es desenvoluparà una estratègia de comunicació digital que comprengui aquesta eina com a principal i abasti altres mètodes interactius a xarxes socials i a altres espais de socialització 2.0. L’elaboració d’aquesta estratègia estarà basada dins un context real de l’art contemporani a Barcelona i de la seva màxima compenetració amb aquesta innovadora iniciativa. |
Publication date:
|
2012-03-29 |
Subject (UDC):
|
65 - Gestió i organització. Administració i direcció d'empreses. Publicitat. Relacions públiques. Mitjans de comunicació de masses |
Subject(s):
|
Art contemporani Publicitat Web 2.0 Museu d'Art Contemporani de Barcelona (1995-) |
Rights:
|
L'accés als continguts d'aquest document queda condicionat a l'acceptació de les condicions d'ús establertes per la següent llicència Creative Commons: http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/ |
Pages:
|
77 p. |
Document type:
|
Bachelor Thesis |
Share:
|
|