Utilizad este identificador para citar o enlazar este documento: http://hdl.handle.net/2072/182664

After Art. Una propuesta de implementación digital en el Museu d'Art Contemporani de Barcelona a través de Google Art Project
Olivé Samarra, Victoria
Universitat Abat Oliba CEU. Departament de Ciències de la Comunicació; Ugarte Calleja, Seber
29-03-2012
65 - Gestió i organització. Administració i direcció d'empreses. Publicitat. Relacions públiques. Mitjans de comunicació de masses
Art contemporani
Publicitat
Web 2.0
Museu d'Art Contemporani de Barcelona (1995-)
L'accés als continguts d'aquest document queda condicionat a l'acceptació de les condicions d'ús establertes per la següent llicència Creative Commons: http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/
77 p.
info:eu-repo/semantics/bachelorThesis
         

Documentos con el texto completo de este documento

Ficheros Tamaño Formato
TFC-OLIVE-2012.pdf 2.823 MB PDF

Mostrar el registro completo del ítem