Use this identifier to quote or link this document: http://hdl.handle.net/2072/182664

After Art. Una propuesta de implementación digital en el Museu d'Art Contemporani de Barcelona a través de Google Art Project
Olivé Samarra, Victoria
Universitat Abat Oliba CEU. Departament de Ciències de la Comunicació; Ugarte Calleja, Seber
L’aplicació de la tecnologia de Google Art Project al Museu d’Art Contemporani de Barcelona (MACBA) com a forma d’aproximació de l’art a un públic més internacional és el plantejament d’aquest treball. Amb aquesta finalitat es desenvoluparà una estratègia de comunicació digital que comprengui aquesta eina com a principal i abasti altres mètodes interactius a xarxes socials i a altres espais de socialització 2.0. L’elaboració d’aquesta estratègia estarà basada dins un context real de l’art contemporani a Barcelona i de la seva màxima compenetració amb aquesta innovadora iniciativa.
2012-03-29
65 - Gestió i organització. Administració i direcció d'empreses. Publicitat. Relacions públiques. Mitjans de comunicació de masses
Art contemporani
Publicitat
Web 2.0
Museu d'Art Contemporani de Barcelona (1995-)
L'accés als continguts d'aquest document queda condicionat a l'acceptació de les condicions d'ús establertes per la següent llicència Creative Commons: http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/
77 p.
info:eu-repo/semantics/bachelorThesis
         

Full text files in this document

Files Size Format
TFC-OLIVE-2012.pdf 2.823 MB PDF

Show full item record

 

Coordination

 

Supporters