Use this identifier to quote or link this document: http://hdl.handle.net/2072/182647

Gestor de incidencias: Domestic Appliance
Moreno Pérez, Judit
Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria; Talló Sendra, Marc
Proyecto realizado para la empresa de reparación de aparatos eléctricos Domestic Appliance con el que se se pretende facilitar y mejorar el proceso de gestión de todas las reparaciones que se realizan mediante una aplicación web. A nivel de Pyme, se trata de un sistema básico de CRM (Customer Relationship Management) y de un gestor de incidencias con el que los empleados de la empresa Domestic Appliance podrán mantener un mejor seguimiento de todos los casos abiertos, ver estadísticas y obtener información de todos los clientes. El sistema se completa con la gestión de un correo interno dónde los usuarios se podrán enviar información confidencial entre ellos, actuando como un correo interno.
Projecte realitzat per a l'empresa de reparació d'aparells elèctrics Domestic Appliance amb el qual es vol millorar, mitjançant una aplicació web, el procés de gestió de les reparacions que es realitzen. A nivell de Pime, es tracta d'un sistema bàsic de CRM (Customer Relationship Management) i d'un gestor d'incidències amb el qual els empleats de l'empresa podran mantenir un millor seguiment de tots els casos oberts, veure estadístiques i obtenir informació de tots els clients. El sistema es completa amb la gestió d'un correu intern on els usuaris es podran enviar informació confidencial entre ells, actuant com a correu intern.
Project for the electrical repair company Domestic Appliance which aims to facilitate and improve the management process of all repairs carried out using a web application. It builds a basic CRM (Customer Relationship Management) and a tracker for an SME. Employees of the company are able to keep better track of all open cases, view statistics and information of all customers. The system also includes management of internal mail where users can send confidential information.
2012-03-27
004 - Informàtica
Relacions amb els clients -- Direcció i administració -- Automatització

L'accés als continguts d'aquest document queda condicionat a l'acceptació de les condicions d'ús establertes per la següent llicència Creative Commons: http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/
77 p.
info:eu-repo/semantics/bachelorThesis
         

Full text files in this document

Files Size Format
MorenoPerezJuditR-ETIGa2010-11.pdf 2.093 MB PDF

Show full item record

 

Coordination

 

Supporters