Para acceder a los documentos con el texto completo, por favor, siga el siguiente enlace: http://hdl.handle.net/2099.1/14467
dc.contributor | Universitat Politècnica de Catalunya. Institut de Ciències de l'Educació |
---|---|
dc.contributor | Pérez Moya, Montserrat |
dc.contributor.author | Sánchez Conesa, Francesc |
dc.date | 2011-06-28 |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/2099.1/14467 |
dc.language.iso | cat |
dc.publisher | Universitat Politècnica de Catalunya |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess |
dc.subject | Àrees temàtiques de la UPC::Ensenyament i aprenentatge::Formació professional |
dc.subject | Chemistry--Study and teaching |
dc.subject | Atenció a la diversitat |
dc.subject | Pràctica explicativa |
dc.subject | Pràctica d’investigació |
dc.subject | Treball cooperatiu |
dc.subject | Treball per projectes |
dc.subject | Grups heterogenis |
dc.subject | Nivells obertura |
dc.subject | Formació professional |
dc.subject | Graelles d’avaluació |
dc.subject | Química -- Ensenyament secundari |
dc.title | Introducció a l’alumnat a la investigació científica en l’àmbit del laboratori químic |
dc.type | info:eu-repo/semantics/masterThesis |
dc.description.abstract |