dc.contributor |
Universitat Politècnica de Catalunya. Institut de Ciències de l'Educació |
dc.contributor |
Corral Manuel de Villena, Ignacio de |
dc.contributor.author |
Sans Pujol, Anna |
dc.date |
2011-06-30 |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/2099.1/14276 |
dc.language.iso |
cat |
dc.publisher |
Universitat Politècnica de Catalunya |
dc.rights |
info:eu-repo/semantics/openAccess |
dc.subject |
Àrees temàtiques de la UPC::Ensenyament i aprenentatge::Ensenyament secundari::ESO |
dc.subject |
Technology--Study and teaching |
dc.subject |
Tecnologia |
dc.subject |
Centrals energètiques |
dc.subject |
Unitat didàctica |
dc.subject |
Casa sostenible |
dc.subject |
Activitats |
dc.subject |
Escola verda |
dc.subject |
ESO |
dc.subject |
Aprofitament energètic |
dc.subject |
Energies Alternatives |
dc.subject |
Tecnologia -- Educació secundària |
dc.subject |
Tecnologia didàctica |
dc.title |
Materials didàctics per a la unitat d’Energies de 2n d’ESO |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/masterThesis |
dc.description.abstract |
En aquest treball final de màster es presenten una sèrie de materials didàctics per
treballar la unitat d’Energies de 2n d’ESO. Es pretén renovar el material docent de
la unitat didàctica aprofundint en les energies alternatives, tractant temes
transversals relacionats amb la sostenibilitat i introduint noves activitats que la
facin més amena i permetin a l’alumnat experimentar i aprendre a partir d’activitats
pràctiques. També es modificaran els materials didàctics utilitzats per explicar la
teoria de manera que siguin un suport a tots aquests materials pràctics.
Amb aquestes noves activitats, es vol aconseguir motivar a l’alumnat i apropar-lo a
les energies alternatives i l’aprofitament energètic, per això s’han generat activitats
de diversos tipus, entre elles les activitats d’experimentació a partir d’un kit d’una
casa sostenible on es poden realitzar varis experiments.
A més, es proposen diverses metodologies per a treballar totes aquestes activitats,
totes elles amb la finalitat de fomentar el treball en grup, aconseguint una cohesió
de l’alumnat i un desenvolupament de diferents habilitats de comunicació i
organització.
En l’elaboració d’aquests materials s’ha tingut en compte la forma de treballar
aquesta unitat fins al moment, els recursos de que disposa el departament de
Tecnologies i el grup classe a qui van dirigits. |