Para acceder a los documentos con el texto completo, por favor, siga el siguiente enlace: http://hdl.handle.net/10609/12482

Rellevància de la intervenció educativa i l'assessorament psicopedagògic de l'EAP Nou Barris en la millora de la dinàmica i el funcionament dels centres escolars
Lajinero Serrano, Núria
Universitat Oberta de Catalunya
07-03-2012
equip d'assessorament Psicopedagògic (EAP)
equipo de asesoramiento psicopedagógico (EAP)
psychopedagogical counseling team
escola inclusiva
escuela inclusiva
inclusive school
competències bàsiques
competencias básicas
basic competences
necessitats educatives especials
necesidades educativas especiales
dificultats en l'aprenentatge
dificultades en el aprendizaje
learning difficulties
lectoescriptura
lectoescritura
literacy
trastorn de conducta
transtorno de conducta
behaiviour disorder
Early Intervention (Education)
Educational counseling
Educational diagnosis
Diagnòstic pedagògic
Orientació escolar
Intervenció educativa
Psicologia pedagògica
Diagnóstico pedagógico
Orientación escolar
Intervención educativa
Psicología pedagógica
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/
Bachelor thesis
Universitat Oberta de Catalunya
         

Mostrar el registro completo del ítem