Para acceder a los documentos con el texto completo, por favor, siga el siguiente enlace: http://hdl.handle.net/10256/3870
dc.contributor | Feu, Jordi |
---|---|
dc.contributor | Universitat de Girona. Facultat d'Educació i Psicologia |
dc.contributor.author | Molina Morante, Eva |
dc.date | 2011-06 |
dc.date.accessioned | 2012-03-07T14:50:34Z |
dc.date.available | 2012-03-07T14:50:34Z |
dc.date.issued | 2012-03-07T14:50:34Z |
dc.identifier.citation | Molina Morante, E. (2011). Les competències bàsiques: com afecten a la metodologia d'ensenyament i aprenentatge? Cas pràctic: l'avaluació de l'expressió oral catalana. A 'Pedagogia'. Girona: Universitat. [Consulta: 30 novembre 2011]. Disponible a: http://hdl.handle.net/10256/3870 |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10256/3870 |
dc.format | application/pdf |
dc.language.iso | cat |
dc.relation | Pedagogia |
dc.rights | Aquest document està subjecte a una llicència Creative Commons: Reconeixement – No comercial – Sense obra derivada (by-nc-nd) |
dc.rights | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/deed.ca |
dc.subject | Comunicació oral -- Catalunya |
dc.subject | Oral communication -- Catalonia |
dc.subject | Competència i actuació (Lingüística) -- Catalunya |
dc.subject | Competence and performance (Linguistics) -- Catalonia |
dc.title | Les Competències bàsiques: com afecten a la metodologia d'ensenyament i aprenentatge? Cas pràctic: l'avaluació de l'expressió oral catalana |
dc.type | info:eu-repo/semantics/bachelorThesis |
dc.description.abstract |