Para acceder a los documentos con el texto completo, por favor, siga el siguiente enlace: http://hdl.handle.net/2445/21985

KulTIC 08. Paradoxes del contacte entre cultures: l'ús pedagògic de la webquest
Prats Gil, Enric; Higueras Albert, Elisabet; Tey, Amèlia
Universitat de Barcelona
02-03-2012
Immigrants
Pluralisme (Ciències socials)
Aprenentatge cooperatiu
Internet en l'ensenyament
Immigrants
Pluralism (Social sciences)
Team learning approach in education
Internet searching
cc-by-nc, (c) Generalitat de Catalunya, 2009
http://creativecommons.org/licenses/by-nc/3.0/es
info:eu-repo/semantics/bookPart
Generalitat de Catalunya. Departament d¿Acció Social i Ciutadania. Secretaria per a la Immigració
         

Mostrar el registro completo del ítem

Documentos relacionados

Otros documentos del mismo autor/a

Prats Gil, Enric; Tey, Amèlia; Egea, Alex; Marín, Ana; Sánchez Martí, Angelina; Pallarés, Anna
Cifre, J.; Tey, Amèlia; Prats Gil, Enric; Egea, A.; Geva, E.; Lombarte, S.; Marín, A.; Mora, M.; Sánchez Martí, Angelina; Sánchez, M.