To access the full text documents, please follow this link: http://hdl.handle.net/2445/21971

La complejidad del cuidado y el cuidado de la complejidad: un tránsito pedagógico de los reduccionismos fragmentantes a las lógicas no lineales de la complejidad
Medina, José Luis (Medina Moya); Sandín Esteban, Ma. Paz
Universitat de Barcelona
2012-03-02
Infermeria
Educació
Filosofia de l'educació
Nursing
Education
Philosophy of education
cc-by-nc, (c) Medina et al., 2006
http://creativecommons.org/licenses/by-nc/3.0/es
Article
Universidade Federal de Santa Catarina
         

Show full item record

Related documents

Other documents of the same author

Medina, José Luis (Medina Moya); Schubert Backes, Vânia Marli; Lenise do Prado, Marta; Sandín Esteban, Ma. Paz
Medina, José Luis (Medina Moya); Schubert Backes, Vânia Marli; Lenise do Prado, Marta; Sandín Esteban, Ma. Paz
Schubert Backes, Vânia Marli; Medina, José Luis (Medina Moya); Prado, Marta Lenise do
Waterkemper, R.; do Prado, M.; Medina, José Luis (Medina Moya); Backes, V.
 

Coordination

 

Supporters