To access the full text documents, please follow this link: http://hdl.handle.net/2445/20713

La tutoria entre iguals com a eina per millorar l'aprenentatge universitari
Daza Pérez, Lidia
Universitat de Barcelona
L'article presenta el programa de tutoria entre iguals que es va posar en marxa el curs 2009-2010 en el marc del Pla d¿acció tutorial de la Facultat d'Economia i Empresa, i una part dels resultats del procés d'avaluació dut a terme. La incorporació de la figura de l'alumne tutor en la política tutorial del centre tenia com un dels seus objectius principals incrementar la motivació i l'aprenentatge d¿alumnes de cursos superiors mitjançant la seva implicació en activitats extracurriculars vinculades a la titulació. L'estudi va voler copsar quin impacte té participar com a company tutor en el procés de formació, mitjançant la tècnica de la discussió de grup i una enquesta per qüestionari. Els resultats apunten que la tutoria entre iguals repercuteix en l¿aprenentatge, de manera que beneficia els alumnes tutors en l'adquisició de competències comunicatives i en l¿accés a recursos de la universitat fins aleshores desconeguts.
2012-01-27
Tutoria (Ensenyament)
Aprenentatge
Educació superior
Tutoring
Learning
Higher education
cc-by, (c) Daza, 2011
http://creativecommons.org/licenses/by/3.0/es/
Article
ICE Universitat de Barcelona
         

Show full item record

 

Coordination

 

Supporters