Utilizad este identificador para citar o enlazar este documento: http://hdl.handle.net/2072/1766

Una aproximació al coneixement del medi natural, social i cultural de l'educació primària a partir de la comprensió de la diversitat i la pluri identitat.
Ajuts per a donar suport al desenvolupament de projectes de recerca i innovació en matèria educativa i d'ensenyament formal i no formal (ARIE)
Batllori i Obiols, Roser
Agència de Gestió d'Ajuts Universitaris i de Recerca
06-04-2006
Educació cívica
Ecologia social
Identitat col·lectiva
Pluralisme (Ciències socials)
Aquest document està subjecte a una llicència d'ús de Creative Commons, amb la qual es permet copiar, distribuir i comunicar públicament l'obra sempre que se'n citin l'autor original i l’Agència i no se'n faci cap ús comercial ni obra derivada, tal com queda estipulat en la llicència d'ús (http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/2.5/es/)
info:eu-repo/semantics/bachelorThesis
Els ajuts de l'AGAUR;2004ARIE00035
         

Documentos con el texto completo de este documento

Ficheros Tamaño Formato
2004ARIE00035.pdf 266.7 KB PDF

Mostrar el registro completo del ítem