Per accedir als documents amb el text complet, si us plau, seguiu el següent enllaç: http://hdl.handle.net/2099.1/13408

Creació de cel·les de botigues en una franquícia i determinació de la seva política de distribució
Torre Martínez, María del Rocío de la
Universitat Politècnica de Catalunya. Departament d'Organització d'Empreses; Mateo Doll, Manuel
Àrees temàtiques de la UPC::Economia i organització d'empreses::Direcció d'operacions::Modelització de transports i logística
Àrees temàtiques de la UPC::Economia i organització d'empreses::Gestió del coneixement::Sistemes d'informació
Business logistics
Franchises (Retail trade)
New products
Heuristic programming
Inventory control -- Automation
Physical distribution of goods -- Planning
Logística (Indústria)
Concessions (Comerç al detall)
Productes nous
Programació heurística
Gestió d'estocs -- Automatització
Distribució de mercaderies -- Planificació
Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 Spain
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/
info:eu-repo/semantics/bachelorThesis
Universitat Politècnica de Catalunya
         

Mostra el registre complet del document

Documents relacionats

Altres documents del mateix autor/a

Mateo Doll, Manuel; Torre Martínez, María del Rocío de la; D'Armas, Mayra
Martínez Costa, Carme; Lusa García, Amaia; Mas Machuca, Marta; Torre Martínez, María del Rocío de la; Mateo Doll, Manuel
Berbegal Mirabent, Jasmina; Alegre Tort-Martorell, Inés; Torre Martínez, María del Rocío de la
Gómez Soberón, José Manuel Vicente; Berbegal Mirabent, Jasmina; Cañabate Carmona, Antonio; Farrerons Vidal, Óscar; Huerta Carrillo, María; Montero Mercadé, Lídia; Mora Giné, Mercè; Santos Boada, Germán; Torre Martínez, María del Rocío de la; Corral Manuel de Villena, Ignacio de