Utilizad este identificador para citar o enlazar este documento: http://hdl.handle.net/2072/171777

Estils d'aprenentatge i rendiment acadèmic. Un estudi sobre alumnat de la Diplomatura de mestres de la Universitat de Vic
Solé i Salas, Lluís
Universitat de Vic. Facultat d'Educació; Ruiz i Bel, Robert
02-11-2011
Pedagogia - Ensenyament universitari
Aprenentatge, Aptitud per l' - Ensenyament universitari
Aquest document està subjecte a una llicència d'ús de Creative Commons, amb la qual es permet copiar, distribuir i comunicar públicament l'obra sempre que se'n citin l'autor original, la universitat i la facultat i no se'n faci cap ús comercial ni obra derivada, tal com queda estipulat en la llicència d'ús (http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/2.5/es/)
194 p.
info:eu-repo/semantics/masterThesis
         

Documentos con el texto completo de este documento

Ficheros Tamaño Formato
DEA+TOT+JUNT.pdf 1.226 MB PDF

Mostrar el registro completo del ítem

Documentos relacionados

Otros documentos del mismo autor/a

Ruiz i Bel, Robert; Solé i Salas, Lluís; Datsira Gallifa, Mireia; Echeita Sarrionandia, Gerardo; Sala Bars, Ingrid