To access the full text documents, please follow this link: http://hdl.handle.net/2445/20508

Per aprendre anglès, quan abans millor? L'aprenentatge de l'anglès com a llengua estrangera. When Learning English, is it a case of 'The earlier the better?' Learning English as a foreign Language
Navés, Teresa
Universitat de Barcelona
En contra del que molts pares i mestres pensen, i en contra del que s'ha trobat en contextos d'adquisició natural de segones llengües i d'immersió, començar al més aviat possible l'aprenentatge d'idiomes, sobretot pel que fa a les tasques cognitivament més exigents, com l'escriptura, no sembla l'opció més eficaç. Els resultats del Grup de Recerca en Adquisició de Llengües (GRAL) estudià aprenents d'anglès que començaren als vuit i onze anys i trobaren, sistemàticament, que a llarg termini, després de les mateixes hores d'instrucció, eren els més grans, que havien començat als onze anys, els que obtenien millors resultats en totes les proves orals i escrites d'anglès excepte en alguna de prova de reconeixement fonètic. La maduresa cognitiva dels alumnes més grans i els diferents mecanismes d¿aprenentatge implícit i explícit entre els nens més petits i els adults ajuden a explicar per què només començar abans l'aprenentatge d'idiomes no sembla suficient per obtenir millors resultats.
2011-11-01
Anglès
Adquisició d'una segona llengua
English language
Second language acquisition
(c) Navés, 2007
Article
Centre Universitari de Sociolingüística i Comunicació (CUSC). Universitat de Barcelona
         

Show full item record

Related documents

Other documents of the same author

Muñoz Lahoz, Carme, 1955-; Pérez Vidal, Carmen; Celaya Villanueva, Ma. Luz (María Luz), 1962-; Navés, Teresa; Torres, Ma. Rosa; Tragant Mestres, Elsa; Victori, Mia
Muñoz Lahoz, Carme; Pérez Vidal, Carmen; Celaya Villanueva, Ma. Luz (María Luz), 1962-; Navés, Teresa; Torres, Ma. Rosa; Tragant Mestres, Elsa; Victori, Mia
Muñoz Lahoz, Carme; Pérez Vidal, Carmen; Celaya Villanueva, Ma. Luz (María Luz), 1962-; Navés, Teresa; Torres, Ma. Rosa; Tragant Mestres, Elsa; Victori, Mia
 

Coordination

 

Supporters