Para acceder a los documentos con el texto completo, por favor, siga el siguiente enlace: http://hdl.handle.net/2099.1/13264

Relevant factors for the impact of social media marketing strategies: Empirical study of the internet travel agency sector
Lebherz, Philipp Robert
Universitat Politècnica de Catalunya. Departament d'Organització d'Empreses; Sabaté i Garriga, Ferran
Projecte final de carrera fet en col.laboració amb Karlsruher Institut für Technologie
English: Final proyect with the topic "relevant factors for the impact of social media marketing strategies - an empirical study of the internet travel agency sector" at Faculty of Informatics and the chair of management. Supervised by Ferran Sabaté and Antonio Cañabate. Student Philipp Lebherz.
Àrees temàtiques de la UPC::Informàtica::Aspectes socials
Online social networks
Social media
Social media marketing
Statistics
Linear regression
Facebook
Twitter
Social network
Marketing
Empirical study
Travel
Travel agency
Xarxes socials en línia
info:eu-repo/semantics/bachelorThesis
Universitat Politècnica de Catalunya
         

Mostrar el registro completo del ítem