dc.contributor |
Universitat Abat Oliba CEU. Departament de Ciències de la Comunicació |
dc.contributor |
Maruny Gispert, Albert |
dc.contributor.author |
Pons Salazar, Laura |
dc.date.accessioned |
2011-10-05T14:40:40Z |
dc.date.available |
2011-10-05T14:40:40Z |
dc.date.created |
2011 |
dc.date.issued |
2011-10-05T14:40:40Z |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/2072/170178 |
dc.format.extent |
68 p. |
dc.format.extent |
897869 bytes |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
dc.language.iso |
spa |
dc.rights |
Aquest document està subjecte a una llicència d'ús de Creative Commons, amb la qual es permet copiar, distribuir i comunicar públicament l'obra sempre que se'n citin l'autor original, la universitat i el departament i no se'n faci cap ús comercial ni obra derivada, tal com queda estipulat en la llicència d'ús (http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/2.5/es/) |
dc.subject.other |
Comunicació en l'empresa |
dc.subject.other |
Organitzacions no governamentals |
dc.title |
Comunicación en las ONG: aplicación a las relaciones públicas |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/bachelorThesis |
dc.subject.udc |
65 - Gestió i organització. Administració i direcció d'empreses. Publicitat. Relacions públiques. Mitjans de comunicació de masses |
dc.description.abstract |
La clau en la comunicació com eina de Relacions Públiques en una ONG està en
conèixer els teus públics i saber adaptar-te al seu entorn. Al escoltar-los sabràs com
dirigir-te a ells i quan els demanis la seva col·laboració hauràs de tenir molt presents les seves circumstancies per entendre’ls i poder oferir-los allò que més els beneficia. Les Relacions Públiques ens permetran donar a conèixer les activitats de la organització i
obrir noves possibilitats de notorietat, captació de fons i augmentar donacions, però el secret residirà en realitzar la seva labor correctament ja que, com es diu en aquesta professió hem de; fer-ho bé i fer-ho saber. |