dc.contributor |
Universitat Abat Oliba CEU. Departament de Ciències de la Comunicació |
dc.contributor |
Ugarte Calleja, Seber |
dc.contributor.author |
Costa García, Fiona |
dc.date.accessioned |
2011-10-04T11:29:56Z |
dc.date.available |
2011-10-04T11:29:56Z |
dc.date.created |
2011 |
dc.date.issued |
2011-10-04T11:29:56Z |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/2072/170115 |
dc.format.extent |
69 p. |
dc.format.extent |
670577 bytes |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
dc.language.iso |
spa |
dc.rights |
Aquest document està subjecte a una llicència d'ús de Creative Commons, amb la qual es permet copiar, distribuir i comunicar públicament l'obra sempre que se'n citin l'autor original, la universitat i el departament i no se'n faci cap ús comercial ni obra derivada, tal com queda estipulat en la llicència d'ús (http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/2.5/es/) |
dc.subject.other |
Sèries (Televisió) -- Estats Units d'Amèrica |
dc.subject.other |
Internet |
dc.subject.other |
Web 2.0 |
dc.subject.other |
Hipertext |
dc.subject.other |
Interactivitat |
dc.subject.other |
Lost (Sèrie televisiva) |
dc.title |
Nuevos paradigmas de comunicación social en el imaginario contemporáneo. El caso Lost |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/bachelorThesis |
dc.subject.udc |
65 - Gestió i organització. Administració i direcció d'empreses. Publicitat. Relacions públiques. Mitjans de comunicació de masses |
dc.description.abstract |
El present projecte analitza el nou panorama audiovisual donat pels avanços tecnològics i l'evolució paral·lela de l'espectador com a usuari d'aquests. Les American TV series són l'objecte d'estudi a través de les quals es definirà la influència d‟Internet com a eina, la web 2.0 com a espai de diàleg i coneixement, i la narrativa hipertextual fruit de la interactivitat. Lost és l'exemple concret de American TV serie sota el qual s'explicarà com aquestes característiques són portades a la pràctica i convertides en una producció d'èxit. |