Use this identifier to quote or link this document: http://hdl.handle.net/2072/170115

Nuevos paradigmas de comunicación social en el imaginario contemporáneo. El caso Lost
Costa García, Fiona
Universitat Abat Oliba CEU. Departament de Ciències de la Comunicació; Ugarte Calleja, Seber
El present projecte analitza el nou panorama audiovisual donat pels avanços tecnològics i l'evolució paral·lela de l'espectador com a usuari d'aquests. Les American TV series són l'objecte d'estudi a través de les quals es definirà la influència d‟Internet com a eina, la web 2.0 com a espai de diàleg i coneixement, i la narrativa hipertextual fruit de la interactivitat. Lost és l'exemple concret de American TV serie sota el qual s'explicarà com aquestes característiques són portades a la pràctica i convertides en una producció d'èxit.
2011-10-04
65 - Gestió i organització. Administració i direcció d'empreses. Publicitat. Relacions públiques. Mitjans de comunicació de masses
Sèries (Televisió) -- Estats Units d'Amèrica
Internet
Web 2.0
Hipertext
Interactivitat
Lost (Sèrie televisiva)
Aquest document està subjecte a una llicència d'ús de Creative Commons, amb la qual es permet copiar, distribuir i comunicar públicament l'obra sempre que se'n citin l'autor original, la universitat i el departament i no se'n faci cap ús comercial ni obra derivada, tal com queda estipulat en la llicència d'ús (http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/2.5/es/)
69 p.
info:eu-repo/semantics/bachelorThesis
         

Full text files in this document

Files Size Format
TFC-COSTAG-2011.pdf 670.5 KB PDF

Show full item record

 

Coordination

 

Supporters