Utilizad este identificador para citar o enlazar este documento: http://hdl.handle.net/2072/169743

Implementing CLIL in a primary school in Spain : the effects of CLIL on L2 English learners' oral production skills
Bret Blasco, Anna
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres; Victori Blaya, Mia; Pladevall Ballester, Elisabet
This study presents the results of implementing a CLIL programme in a Catalan primary school three years after the onset of the implementation. The main objective of this investigation was to determine the effects of CLIL on students’ L2 English oral performance in terms of Complexity, Accuracy and Fluency (CAF). The results obtained suggest that CLIL learners outperform non-CLIL learners not only in fluency, but also in syntactic complexity. However, despite the encouraging results, the study concludes that further research which transcends the methodological limitations observed in the study is needed in order to confirm the results
Aquest estudi presenta els resultats de l'aplicació d'un programa AICLE en una escola a Catalunya tres anys després de la seva implementació. L'objectiu principal d'aquesta investigació va ser determinar els efectes del programa AICLE en les destreses orals en anglès dels estudiants, mitjançant mesures de complexitat, precisió i fluïdesa. Els resultats obtinguts suggereixen que els estudiants AICLE superen els alumnes no AICLE no només en fluïdesa, sinó també en complexitat sintàctica. Malgrat els resultats, però, l'estudi conclou amb la necessitat de portar a terme estudis que transcendeixin les limitacions metodològiques en aquesta investigació per tal de confirmar els resultats obtinguts
2011
373 - Ensenyament primari i secundari
Anglès -- Ensenyament -- Estudiants catalans
Aquest document està subjecte a una llicència d'ús de Creative Commons, amb la qual es permet copiar, distribuir i comunicar públicament l'obra sempre que se'n citin l'autor original, la universitat i la facultat i no se'n faci cap ús comercial ni obra derivada, tal com queda estipulat en la llicència d'ús (http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/2.5/es/)
info:eu-repo/semantics/bachelorThesis
         

Documentos con el texto completo de este documento

Ficheros Tamaño Formato
Treball de recerca.pdf 1.007 MB PDF

Mostrar el registro completo del ítem