Utilizad este identificador para citar o enlazar este documento: http://hdl.handle.net/2072/169683

Age effects, unobserved characteristics and hedonic price indexes: The Spanish car market in the 1990's
Varela-Irimia, Xosé-Luís
Universitat Rovira i Virgili. Departament d'Economia; Universitat Rovira i Virgili. Centre de Recerca en Economia Industrial i Economia Pública
2011
338 - Situació econòmica. Política econòmica. Gestió, control i planificació de l'economia. Producció. Serveis. Turisme. Preus
Automòbils -- Indústria i comerç -- Espanya
Índex de preus al consum
Cost de la vida
Preus -- Política governamental
Aquest document està subjecte a una llicència d'ús de Creative Commons, amb la qual es permet copiar, distribuir i comunicar públicament l'obra sempre que se'n citin l'autor original, la universitat i el departament i no se'n faci cap ús comercial ni obra derivada, tal com queda estipulat en la llicència d'ús (http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/2.5/es/)
Documento de trabajo
1988 - 0812
Documents de treball del Departament d'Economia;2011-14
         

Documentos con el texto completo de este documento

Ficheros Tamaño Formato
DT.14-2011-1322-VARELA.pdf 543.2 KB PDF

Mostrar el registro completo del ítem