dc.contributor |
Universitat Politècnica de Catalunya. Departament de Teoria del Senyal i Comunicacions |
dc.contributor |
Salvador Marcos, Jordi |
dc.contributor.author |
Maceira Duch, Marc |
dc.date |
2011-07-11 |
dc.identifier.citation |
ETSETB-230.72752 |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/2099.1/12750 |
dc.language.iso |
eng |
dc.publisher |
Universitat Politècnica de Catalunya |
dc.rights |
Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 Spain |
dc.rights |
info:eu-repo/semantics/openAccess |
dc.rights |
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/ |
dc.subject |
Àrees temàtiques de la UPC::Informàtica::Arquitectura de computadors |
dc.subject |
Àrees temàtiques de la UPC::Informàtica::Infografia |
dc.subject |
Parallel processing (Electronic computers) |
dc.subject |
Image processing -- Digital techniques |
dc.subject |
3D reconstruction |
dc.subject |
multicamera |
dc.subject |
OpenCL |
dc.subject |
Reconstrucción 3D |
dc.subject |
Multicámara |
dc.subject |
OpenCL |
dc.subject |
Processament en paral·lel (Ordinadors) |
dc.subject |
Imatges -- Processament -- Tècniques digitals |
dc.title |
Reconstrucció 3D de superfícies sobre GPU a partir de múltiples vistes |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/bachelorThesis |
dc.description.abstract |
_ |
dc.description.abstract |
English: This project presents an implementation for graphics processing unit (GPU) of an algorithm to reconstruct 3D surfaces from multiple views. It seeks an efficient parallelization strategy to visualize the reconstruction in real time. We have chosen a development environment (OpenCL) for generic multiprocessor architectures to prevent that the code development depends on the specific GPU hardware. The scope of the project includes the treatment of 2D images used for reconstruction, the 3D surface reconstruction, surface post-processing and the integration of the different parts in a real time application. |
dc.description.abstract |
Castellano: El presente proyecto presenta una implementación sobre tarjetas gráficas (GPU) de un algoritmo de reconstrucción de superficies 3D a partir de múltiples vistas. Se busca una estrategia de paralelización eficiente que permita visualizar la reconstrucción en tiempo real. Se ha escogido un entorno de desarrollo genérico (OpenCL) para arquitecturas multiprocesador, para evitar que el código desarrollado dependa del hardware de la tarjeta gráfica específica. El proyecto contempla el tratamiento de las imágenes 2D utilizadas en la reconstrucción, la reconstrucción de superficie, un post-procesamiento de la superficie y la integración de las diferentes partes en una aplicación en tiempo real. |
dc.description.abstract |
Català: El present projecte presenta una implementació sobre targetes gràfiques (GPU) d'un algorisme de reconstrucció de superfícies 3D a partir de múltiples vistes. Es busca una estratègia de paral·lelització eficient que permeti visualitzar la reconstrucció en temps real. S'ha triat un entorn de desenvolupament genèric (OpenCL) per arquitectures multiprocessador, de manera que el codi desenvolupat no depengui del hardware de la targeta gràfica específica. L'abast del projecte comprèn el tractament de les imatges 2D utilitzades en la reconstrucció, la reconstrucció de superfície, un post-processament de la superfície i la integració de les diverses parts en una aplicació en temps real. |