Utilizad este identificador para citar o enlazar este documento: http://hdl.handle.net/2072/168513

Age effects, unobserved characteristics and hedonic price indexes: The Spanish car market in the 1990s
Varela-Irimia, Xosé-Luís
Xarxa de Referència en Economia Aplicada (XREAP)
08-2011
Automobiles
Pricing
Spain
33 - Economia
Automòbils
Preus
Espanya
1990-2000
Aquest document està subjecte a una llicència d'ús de Creative Commons, amb la qual es permet copiar, distribuir i comunicar públicament l'obra sempre que se'n citin l'autor original, la universitat i la xarxa i no se'n faci cap ús comercial ni obra derivada, tal com queda estipulat en la llicència d'ús (http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/2.5/es/)
45 p.
Documento de trabajo
Xarxa de Referència en Economia Aplicada (XREAP)
XREAP;2011-11
         

Documentos con el texto completo de este documento

Ficheros Tamaño Formato
XREAP2011-11.pdf 501.4 KB PDF

Mostrar el registro completo del ítem