Para acceder a los documentos con el texto completo, por favor, siga el siguiente enlace: http://hdl.handle.net/10609/7941

Pràcticum I : Psicologia de l'Educació. Anàlisi de l'educació inclusiva a través d'una aula USEE a secundària
Balaguer Comas, Montse
Universitat Oberta de Catalunya
26-07-2011
educació inclusiva
USEE
atenció a la diversitat
necessitats educatives especials
aprenentatge constructiu
treball cooperatiu
unitat de suport d¿educació especial
unidad de apoyo de educación especial
special education
USEE
atención a la diversidad
attention to diversity
necesidades educativas especiales
special needs education
educación inclusiva
aprendizaje constructivo
trabajo cooperativo
inclusive schooling
constructive education
cooperative learning
Inclusive education
Educació inclusiva
Integració escolar
Educación inclusiva
Integración escolar
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/
Bachelor thesis
Universitat Oberta de Catalunya
         

Mostrar el registro completo del ítem

 

Coordinación

 

Patrocinio