To access the full text documents, please follow this link: http://hdl.handle.net/10256/3430

Pla de màrqueting de l’hotel Moments de Film
López Roura, Marc
Prats Planagumà, Lluís; Universitat de Girona. Facultat de Turisme
Treball sobre la creació d’un pla de màrqueting d’un hotel temàtic fictici. Aquest sorgeix d’un objectiu secundari fruit d’una motivació personal amb interès cap a la coneixença dels hotels temàtics, que responia a les següents preguntes: Què és un hotel temàtic? Quins tipus d’hotels temàtics podem trobar? Quan sorgeixen els hotels temàtics? El Pla de Màrqueting representa el desenvolupament d’una idea creativa, imaginant que els hotels poden ser molt més que un simple allotjament. Poden esdevenir llocs que poden conduir cap al món de les sensacions i de les experiències úniques
2011-07-26
Turisme -- Màrqueting
Tourism -- Marketing
Hotels -- Màrqueting
Hotels -- Marketing
Aquest document està subjecte a una llicència Creative Commons: Reconeixement – No comercial – Sense obra derivada (by-nc-nd)
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/deed.ca
info:eu-repo/semantics/bachelorThesis
         

Show full item record

 

Coordination

 

Supporters