To access the full text documents, please follow this link: http://hdl.handle.net/2099.1/12421

Indicadors CST: Nous indicadors de negoci al Centre de Suport Tecnològic de TMB
Crespo Martínez, Karen
Burgués Illa, Xavier
Català: A l actualitat existeix la necessitat de disposar d informació al Centre de Suport Tecnològic (a partir d ara, CST) sobre l activitat realitzada al departament. Aquesta activitat es basa, principalment, en el contacte amb l usuari i en la resolució d incidències i sol licituds, entre d altres tasques relacionades amb la gestió d equips tecnològics. A 2009 es va realitzar una primera fase per decidir que i com obtenir part d aquesta informació i implementar una petita aplicació web però mostrar els resultats a la direcció. Però, en poc temps, es va determinar que ampliarl a informació mostrada i, sobretot, la freqüència d obtenció de les dades, eren requisit indispensable per la millora de la qualitat del servei ofert. És així com s origina aquesta segona fase d indicadors de CST que consisteix en el disseny i obtenció de nous indicadors per al departament. La idea és crear un quadre de comandament accessible per a tots els empleats de l empresa que indiqui l activitat que s està realitzant al centre. Aquest projecte contempla la creació d indicadors per a un correcte control i administració dels recursos, l adaptació de l estructura Business Intelligence per obtenir-los i el disseny del nou quadre de comandament. La implementació final de la capa de presentació del quadre queda fora de l abast d aquest projecte per falta de temps i serà realitzada per una empresa externa.
Àrees temàtiques de la UPC::Economia i organització d'empreses::Competitivitat i innovació::Intel·ligència competitiva
Business intelligence
Indicadors
SAP BW
Qualitat del servei
Service Desk
Quadres de comandament
TMB
CST
Incidencies
Sol·licituds
Intel·ligència competitiva
info:eu-repo/semantics/bachelorThesis
Universitat Politècnica de Catalunya
         

Show full item record

 

Coordination

 

Supporters