dc.contributor |
Universitat Politècnica de Catalunya. Departament de Llenguatges i Sistemes Informàtics |
dc.contributor |
Pelechano Gómez, Núria |
dc.contributor.author |
Oliva Martinez, Ramon |
dc.date |
2011-06-28 |
dc.identifier.citation |
73575 |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/2099.1/12396 |
dc.language.iso |
cat |
dc.publisher |
Universitat Politècnica de Catalunya |
dc.rights |
info:eu-repo/semantics/openAccess |
dc.subject |
Àrees temàtiques de la UPC::So, imatge i multimèdia::Creació multimèdia::Disseny de videojocs |
dc.subject |
Àrees temàtiques de la UPC::Informàtica::Programació |
dc.subject |
Àrees temàtiques de la UPC::So, imatge i multimèdia::Creació multimèdia |
dc.subject |
Computer games -- Design |
dc.subject |
Jocs per ordinador -- Disseny |
dc.title |
Disseny i creació d'un videojoc |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/bachelorThesis |
dc.description.abstract |
Català: L’objectiu principal del projecte és el desenvolupament d’un videojoc utilitzant eines que es fan servir habitualment en la indústria dels videojocs, pel desenvolupament de jocs professionals de qualitat.
El joc es desenvolupa des del punt de vista d’una petita empresa que comença en el món dels videojocs i que no disposa de grans quantitats de capital per invertir en el projecte. Per tant, s’han tingut en compte especialment aquelles eines que són gratuïtes o amb llicències el menys restrictives possible.
Com a objectius específics del joc, volem aconseguir que els personatges controlats per la màquina, tinguin un comportament similar al que podríem esperar d’un jugador humà. Per tant, hauran de ser capaços de navegar per entorns virtuals de forma realista (evitant col·lisions entre altres personatges i obstacles estàtics de la geometria) i hauran de poder compartir informació sobre l’escena i les accions que s’estan duent a terme durant la partida, de manera que els personatges van aprenent i adquirint nou coneixement a mesura que avança la partida, d’una forma similar a la que ho faria un jugador real.
A més, volem desenvolupar un mètode automàtic de partició en regions convexes d’un espai virtual, que els personatges utilitzaran per navegar per l’escena evitant els obstacles propis de la geometria, i a més, volem que aquest algorisme serveixi per a qualsevol tipus de geometria. |