Utilizad este identificador para citar o enlazar este documento: http://hdl.handle.net/2072/16096

Un estudi de les argumentacions d’estudiants anglesos i catalans en activitats de resolució de problemes no formals en ciències i de les estratègies didàctiques dels professors que afavoreixen l’argumentació a les classes
Castells Llavanera, Marina
Agència de Gestió d'Ajuts Universitaris i de Recerca; Universitat de Barcelona. Facultat de Formació del Professorat
08-06-2009
373 - Ensenyament primari i secundari
Anàlisi del discurs -- Ensenyament secundari
Estudiants catalans
Estudiants anglesos
Aquest document està subjecte a una llicència d'ús de Creative Commons, amb la qual es permet copiar, distribuir i comunicar públicament l'obra sempre que se'n citin l'autor original i l’Agència i no se'n faci cap ús comercial ni obra derivada, tal com queda estipulat en la llicència d'ús (http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/2.5/es/)
22 p.
Informe
Els ajuts de l'AGAUR;2006PBR10019
         

Documentos con el texto completo de este documento

Ficheros Tamaño Formato
Castells_PBR2006_vist_i_plau__.pdf 160.4 KB PDF

Mostrar el registro completo del ítem