Per accedir als documents amb el text complet, si us plau, seguiu el següent enllaç: http://hdl.handle.net/10256/1414

El Branding a les empreses familiars turístiques: El cas del Grup Mas de Torrent
Presas i Maynegre, Pilar
Guia, Jaume; Muñoz Soler, M. Dolors; Universitat de Girona. Facultat de Turisme
12-06-2009
Empreses turístiques
Empreses familiars
Màrqueting turístic
Grup Mas de Torrent
Tourism -- Business enterprises
Family-owned business enterprises
Tourism -- Marketing
Aquest document està subjecte a una llicència Creative Commons: Reconeixement – No comercial – Sense obra derivada (by-nc-nd)
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/deed.ca
info:eu-repo/semantics/bachelorThesis
         

Mostra el registre complet del document

Documents relacionats

Altres documents del mateix autor/a

Bernardo Vilamitjana, Mercè; Presas i Maynegre, Pilar; Bernard Vilamitjana, Daniel; Gracia Ramos, Ma. Carmen; López-Jurado González, María Pilar; Huertas García, Rubén; Escalante, Raúl