Para acceder a los documentos con el texto completo, por favor, siga el siguiente enlace: http://hdl.handle.net/2099.1/11765

Estudi de l'impacte d'alguns aspectes de la normativa acadèmica general de la UPC en els resultats acadèmics de l'estudiantat
Martínez Solanas, Èrica
Universitat Politècnica de Catalunya. Departament d’Estadística i Investigació Operativa; Ras Sabidó, Antoni; Mestres, Montse
Dins d’aquest marc és quan sorgeix l’objectiu principal d’aquest projecte final de carrera, que consisteix en analitzar, d’una banda, l’impacte de les assignatures aptes per compensació a Fase Selectiva i a Fase no Selectiva, i d’una altra analitzar els abandonaments dels estudis a la UPC, tot cercant, en particular, un model de regressió que permeti determinar la tipologia dels abandonaments en aquelles titulacions amb un percentatge més elevat d’estudiants que es desvinculen del sistema universitari de la UPC. L’últim apartat vol analitzar si un dels objectius de la introducció de la avaluació curricular s’ha assolit: la reducció de les assignatures amb un percentatge d’estudiants suspesos més elevat, que provocaven autèntiques bosses de repetidors i es convertien en taps que dificultaven el progrés a l’estudiant.
Àrees temàtiques de la UPC::Matemàtiques i estadística::Estadística matemàtica::Mètodes estadístics
Technical University of Catalonia
Student evaluation of curriculum--Spain
UPC
Normativa acadèmica
Universitat Politècnica de Catalunya
Avaluació
Universitat Politècnica de Catalunya -- Normes
Estudiants -- Avaluació
CampusLab
Classificació AMS::62 Statistics::62P Applications
info:eu-repo/semantics/bachelorThesis
Universitat Politècnica de Catalunya
         

Mostrar el registro completo del ítem