dc.contributor |
Universitat Abat Oliba CEU. Departament de Psicologia |
dc.contributor |
Acereda Extremiana, Amparo |
dc.contributor.author |
Aresu Vives, Elisabetta |
dc.date.accessioned |
2011-05-11T15:43:28Z |
dc.date.available |
2011-05-11T15:43:28Z |
dc.date.created |
2010 |
dc.date.issued |
2011-05-11T15:43:28Z |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/2072/151628 |
dc.format.extent |
85 p. |
dc.format.extent |
832037 bytes |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
dc.language.iso |
spa |
dc.rights |
Aquest document està subjecte a una llicència d'ús de Creative Commons, amb la qual es permet copiar, distribuir i comunicar públicament l'obra sempre que se'n citin l'autor original, la universitat i el departament i no se'n faci cap ús comercial ni obra derivada, tal com queda estipulat en la llicència d'ús (http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/2.5/es/) |
dc.subject.other |
Superdotats |
dc.subject.other |
Aspectes educatius |
dc.subject.other |
Relacions familiars |
dc.subject.other |
Formació del professorat |
dc.title |
Superdotacion: intervención educativa y familiar |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/bachelorThesis |
dc.subject.udc |
159.9 - Psicologia |
dc.description.abstract |
El present treball té com objectiu posar de manifest la importància d’una correcta
intervenció educativa i familiar en el nen superdotat per al seu adequat
desenvolupament i creixement a nivell social, emocional i intel·lectual. Per a poder
incidir en aquest aspecte és necessari explicar prèviament què és la superdotació,
les seves característiques i com es porta a terme una correcta identificació del nen
superdotat. |