Para acceder a los documentos con el texto completo, por favor, siga el siguiente enlace: http://hdl.handle.net/10256/1238
dc.contributor | Universitat de Girona. Escola Politècnica Superior |
---|---|
dc.contributor | Sbert, Mateu |
dc.contributor.author | Bonaventura Brugués, Xavier |
dc.date | 2009-01-19T15:12:08Z |
dc.date | 2009-01-19T15:12:08Z |
dc.date | 2008-09 |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10256/1238 |
dc.format | application/pdf |
dc.language.iso | cat |
dc.relation | Enginyeria Tècnica. Informàtica de Gestió (ETIG) |
dc.rights | Aquest document està subjecte a una llicència Creative Commons: Reconeixement – No comercial – Sense obra derivada (by-nc-nd) |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess |
dc.rights | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/deed.ca |
dc.subject | Videojocs |
dc.subject | Video games |
dc.title | Estudi i aplicació de llibreries de física per a motors de videojocs |
dc.type | info:eu-repo/semantics/bachelorThesis |
dc.description.abstract |