Utilizad este identificador para citar o enlazar este documento: http://hdl.handle.net/2072/151550

Product differentiation, competitive pressure and the effects of innovation on the success and survivability of firms in oligopoly markets
Theilen, Bernd, 1965-
Universitat Rovira i Virgili. Departament d'Economia
2010
33 - Economia
Oligopolis
Diferenciació de productes
Competència econòmica
Tecnologia -- Innovacions
Rendiment
Aquest document està subjecte a una llicència d'ús de Creative Commons, amb la qual es permet copiar, distribuir i comunicar públicament l'obra sempre que se'n citin l'autor original, la universitat i el departament i no se'n faci cap ús comercial ni obra derivada, tal com queda estipulat en la llicència d'ús (http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/2.5/es/)
Documento de trabajo
ISSN 1988 - 0812
Documents de treball del Departament d'Economia;2010-15
         

Documentos con el texto completo de este documento

Ficheros Tamaño Formato
DT. 15 - 2010 - 1923 Theilen.pdf 211 KB PDF

Mostrar el registro completo del ítem

 

Coordinación

 

Patrocinio