To access the full text documents, please follow this link: http://hdl.handle.net/10256/946
dc.contributor | Universitat de Girona. Escola Politècnica Superior |
---|---|
dc.contributor | Patow, Gustavo |
dc.contributor.author | Valls Vilà, Sergi |
dc.date | 2008-09-16T10:37:15Z |
dc.date | 2008-09-16T10:37:15Z |
dc.date | 2008-06 |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10256/946 |
dc.format | application/pdf |
dc.language.iso | cat |
dc.relation | Enginyeria Tècnica. Informàtica de Gestió (ETIG) |
dc.rights | Aquest document està subjecte a una llicència Creative Commons: Reconeixement – No comercial – Sense obra derivada (by-nc-nd) |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess |
dc.rights | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/deed.ca |
dc.subject | Videojocs |
dc.subject | Video games |
dc.title | Visualització en temps real de multituds |
dc.type | info:eu-repo/semantics/bachelorThesis |
dc.description.abstract |