Utilizad este identificador para citar o enlazar este documento: http://hdl.handle.net/2072/14408

Análisis de l'utilitat d'una plataforma digital sincrónica i de l'apropiació conceptual del professorat dels Camps d'Aprenentatge en el marc d'un curs de formació permanent
Pujol Vilallonga, Rosa Maria
Agència de Gestió d'Ajuts Universitaris i de Recerca; Universitat Autònoma de Barcelona
17-03-2009
37 - Educació. Ensenyament. Formació. Temps lliure
Ensenyament assistit per ordinador
Anàlisi del discurs
Aquest document està subjecte a una llicència d'ús de Creative Commons, amb la qual es permet copiar, distribuir i comunicar públicament l'obra sempre que se'n citin l'autor original i l’Agència i no se'n faci cap ús comercial ni obra derivada, tal com queda estipulat en la llicència d'ús (http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/2.5/es/)
10 p.
Informe
Els ajuts de l'AGAUR;2006ARIE10019
         

Documentos con el texto completo de este documento

Ficheros Tamaño Formato
Rosa Maria Pujol Vilallonga.pdf 68.50 KB PDF

Mostrar el registro completo del ítem