Utilizad este identificador para citar o enlazar este documento: http://hdl.handle.net/2072/14395

Estudi d'un grup de centres educatius de referència en l'aprenentatge de l'anglès a secundària
Tragant Mestres, Elsa
Agència de Gestió d'Ajuts Universitaris i de Recerca
A partir dels resutats de la prova d'anglès de la Selectivitat els anys 2007, 2006 i 2005, s'han seleccionat 8 instituts de secundària (titularitat pública) que han obtingut resultats més alts i s'han estudiat les possibles característiques que contribueixen al seu bon funcionament.
16-03-2009
37 - Educació. Ensenyament. Formació. Temps lliure
Anglès – Ensenyament
Universitats -- Catalunya -- Proves d'accés
Rendiment escolar -- Batxillerat
Aquest document està subjecte a una llicència d'ús de Creative Commons, amb la qual es permet copiar, distribuir i comunicar públicament l'obra sempre que se'n citin l'autor original i l’Agència i no se'n faci cap ús comercial ni obra derivada, tal com queda estipulat en la llicència d'ús (http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/2.5/es/)
10 p.
Informe
Els ajuts de l'AGAUR;2006ARIE10071
         

Documentos con el texto completo de este documento

Ficheros Tamaño Formato
Elsa Tragant.pdf 60.94 KB PDF

Mostrar el registro completo del ítem

Documentos relacionados

Otros documentos del mismo autor/a

Muñoz Lahoz, Carme, 1955-; Pérez Vidal, Carmen; Celaya Villanueva, Ma. Luz (María Luz), 1962-; Navés, Teresa; Torres, Ma. Rosa; Tragant Mestres, Elsa; Victori, Mia
Muñoz Lahoz, Carme; Pérez Vidal, Carmen; Celaya Villanueva, Ma. Luz (María Luz), 1962-; Navés, Teresa; Torres, Ma. Rosa; Tragant Mestres, Elsa; Victori, Mia
Muñoz Lahoz, Carme; Pérez Vidal, Carmen; Celaya Villanueva, Ma. Luz (María Luz), 1962-; Navés, Teresa; Torres, Ma. Rosa; Tragant Mestres, Elsa; Victori, Mia