Utilizad este identificador para citar o enlazar este documento: http://hdl.handle.net/2072/13805

Els gabinets de premsa i la mesura de la seva repercussió
Garriga Alsina, Maria
Universitat Abat Oliba CEU. Departament de Ciències de la Comunicació; Andreu Domingo, David
26-02-2009
65 - Gestió i organització. Administració i direcció d'empreses. Publicitat. Relacions públiques. Mitjans de comunicació de masses
Relacions públiques
Gabinets de premsa
Publicitat en els mitjans de comunicació de massa
Aquest document està subjecte a una llicència d'ús de Creative Commons, amb la qual es permet copiar, distribuir i comunicar públicament l'obra sempre que se'n citin l'autor original, la universitat i el departament i no se'n faci cap ús comercial ni obra derivada, tal com queda estipulat en la llicència d'ús (http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/2.5/es/)
87 p.
info:eu-repo/semantics/bachelorThesis
         

Documentos con el texto completo de este documento

Ficheros Tamaño Formato
TFC-GARRIGA-2009.pdf 460.1 KB PDF

Mostrar el registro completo del ítem

Documentos relacionados

Otros documentos del mismo autor/a