Utilizad este identificador para citar o enlazar este documento: http://hdl.handle.net/2072/13790

Periodismo y neologismos del ámbito de la moda: un estudio comparativo
Rodríguez Rubio, Sílvia
Universitat Abat Oliba CEU. Departament de Ciències de la Comunicació; De Bobes Soler, Eulàlia
25-02-2009
65 - Gestió i organització. Administració i direcció d'empreses. Publicitat. Relacions públiques. Mitjans de comunicació de masses
Neologismes
Lexicografia
Lingüística
Castellà
Moda
Periodisme
Aquest document està subjecte a una llicència d'ús de Creative Commons, amb la qual es permet copiar, distribuir i comunicar públicament l'obra sempre que se'n citin l'autor original, la universitat i el departament i no se'n faci cap ús comercial ni obra derivada, tal com queda estipulat en la llicència d'ús (http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/2.5/es/)
53 p.
info:eu-repo/semantics/bachelorThesis
         

Documentos con el texto completo de este documento

Ficheros Tamaño Formato Descripción
TFC-RODRIGUEZRUBIO-2009(1).pdf 232.8 KB PDF Cos del TFC
TFC-RODRIGUEZRUBIO-2009(2).pdf 64.34 KB PDF Annex 1: Taula
TFC-RODRIGUEZRUBIO-2009(3).pdf 354.2 KB PDF Annex 2: EGM

Mostrar el registro completo del ítem