Empreu aquest identificador per citar o enllaçar aquest document: http://hdl.handle.net/2072/13790

Periodismo y neologismos del ámbito de la moda: un estudio comparativo
Rodríguez Rubio, Sílvia
Universitat Abat Oliba CEU. Departament de Ciències de la Comunicació; De Bobes Soler, Eulàlia
Aquest treball pretén analitzar l’ús de manlleus relacionats amb el món de la moda en la premsa escrita. En el vocabulari que utilitzen els periodistes espanyols hi ha centenars de paraules i expressions extranjeres, ben escrites, mal escrites, entre cometes, sense cometes, etc. Aquest estudi analitza el perquè del seu ús i l‘estat de l’espanyol davant l’acceptació d’aquests termes.
25-02-2009
65 - Gestió i organització. Administració i direcció d'empreses. Publicitat. Relacions públiques. Mitjans de comunicació de masses
Neologismes
Lexicografia
Lingüística
Castellà
Moda
Periodisme
Aquest document està subjecte a una llicència d'ús de Creative Commons, amb la qual es permet copiar, distribuir i comunicar públicament l'obra sempre que se'n citin l'autor original, la universitat i el departament i no se'n faci cap ús comercial ni obra derivada, tal com queda estipulat en la llicència d'ús (http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/2.5/es/)
53 p.
info:eu-repo/semantics/bachelorThesis
         

Text complet d'aquest document

Fitxers Mida Format Descripció
TFC-RODRIGUEZRUBIO-2009(1).pdf 232.8 KB PDF Cos del TFC
TFC-RODRIGUEZRUBIO-2009(2).pdf 64.34 KB PDF Annex 1: Taula
TFC-RODRIGUEZRUBIO-2009(3).pdf 354.2 KB PDF Annex 2: EGM

Mostra el registre complet del document