Utilizad este identificador para citar o enlazar este documento: http://hdl.handle.net/2072/13774

Bill Bernbach, el publicitario que hizo posible el éxito de Volkswagen en EEUU, instaurando un nuevo orden en la publicidad del momento que aún hoy sigue vigente
Mallent Llopis, Ignacio
Universitat Abat Oliba CEU. Departament de Ciències de la Comunicació; Oteo Soler, Francisco
24-02-2009
65 - Gestió i organització. Administració i direcció d'empreses. Publicitat. Relacions públiques. Mitjans de comunicació de masses
Bernbach, William
Publicistes
Volkswagen (Automòbils)
Creativitat
Aquest document està subjecte a una llicència d'ús de Creative Commons, amb la qual es permet copiar, distribuir i comunicar públicament l'obra sempre que se'n citin l'autor original, la universitat i el departament i no se'n faci cap ús comercial ni obra derivada, tal com queda estipulat en la llicència d'ús (http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/2.5/es/)
55 p.
info:eu-repo/semantics/bachelorThesis
         

Documentos con el texto completo de este documento

Ficheros Tamaño Formato
TFC-MALLENT-2009.pdf 380.6 KB PDF

Mostrar el registro completo del ítem