Use this identifier to quote or link this document: http://hdl.handle.net/2072/13774

Bill Bernbach, el publicitario que hizo posible el éxito de Volkswagen en EEUU, instaurando un nuevo orden en la publicidad del momento que aún hoy sigue vigente
Mallent Llopis, Ignacio
Universitat Abat Oliba CEU. Departament de Ciències de la Comunicació; Oteo Soler, Francisco
2009-02-24
65 - Gestió i organització. Administració i direcció d'empreses. Publicitat. Relacions públiques. Mitjans de comunicació de masses
Bernbach, William
Publicistes
Volkswagen (Automòbils)
Creativitat
Aquest document està subjecte a una llicència d'ús de Creative Commons, amb la qual es permet copiar, distribuir i comunicar públicament l'obra sempre que se'n citin l'autor original, la universitat i el departament i no se'n faci cap ús comercial ni obra derivada, tal com queda estipulat en la llicència d'ús (http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/2.5/es/)
55 p.
info:eu-repo/semantics/bachelorThesis
         

Full text files in this document

Files Size Format
TFC-MALLENT-2009.pdf 380.6 KB PDF

Show full item record

 

Coordination

 

Supporters