Título:
|
El e-mail marketing como herramienta de comunicación de OLR Software SL
|
Autor/a:
|
Raya Manresa, Sara
|
Otros autores:
|
Universitat Abat Oliba CEU. Departament de Ciències de la Comunicació; Ortuño Flamerich, Roger |
Resum:
|
El present treball compta amb dues parts. La primera es una recopilació sobre temes relacionats amb el correu electrònic i el seu ús: la seva història; els elements que el composen; serveis i programes que ofereix, l´ús d’aquesta eina; l’importància d´aquest dins del e-marketing; la seva efectivitat com a eina de marketing; atributs que se li assignen; les seves principals aplicacions; legislació que el regula; i altres dades que poden ser de gran utilitat a l´hora de fer una tramesa de correu electrònic. La segona part d´aquest treball conté una investigació quantitativa sobre alguns elements o variables que poden influir en l´efectivitat final de la tramesa massiva de correus electrònics realitzada per una empresa amb finalitat comercial. |
Fecha de creación:
|
24-02-2009 |
Materias (CDU):
|
65 - Gestió i organització. Administració i direcció d'empreses. Publicitat. Relacions públiques. Mitjans de comunicació de masses |
Materia(s):
|
Correu electrònic Màrqueting a Internet Correu brossa (Correu electrònic) Legislació |
Derechos:
|
Aquest document està subjecte a una llicència d'ús de Creative Commons, amb la qual es permet copiar, distribuir i comunicar públicament l'obra sempre que se'n citin l'autor original, la universitat i el departament i no se'n faci cap ús comercial ni obra derivada, tal com queda estipulat en la llicència d'ús (http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/2.5/es/) |
Páginas:
|
78 p. |
Tipo de documento:
|
Trabajo/Proyecto fin de carrera |
Compartir:
|
|