Utilizad este identificador para citar o enlazar este documento: http://hdl.handle.net/2072/136

Eliciting and fostering learners' metacognitive knowledge about language learning in self-directed learning programs: a review of data collection methods and procedures
Victori, Mia
Universitat de Vic. Grup de Recerca en autonomia en l'aprenentatge de llengües
16-06-2004
Llenguatge i llengües -- Ensenyament -- Investigació
Aquest document està subjecte a una llicència d'ús de Creative Commons, amb la qual es permet copiar, distribuir i comunicar públicament l'obra sempre que se'n citin l’autor original, la universitat i el departament i no se’n faci cap ús comercial ni obra derivada, tal com queda estipulat en la llicència d'ús (http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/2.1/es/)
Documento de trabajo
Universitat de Vic
         

Documentos con el texto completo de este documento

Ficheros Tamaño Formato
elicit.pdf 226.3 KB PDF

Mostrar el registro completo del ítem

Documentos relacionados

Otros documentos del mismo autor/a

Muñoz Lahoz, Carme, 1955-; Pérez Vidal, Carmen; Celaya Villanueva, Ma. Luz (María Luz), 1962-; Navés, Teresa; Torres, Ma. Rosa; Tragant Mestres, Elsa; Victori, Mia
Muñoz Lahoz, Carme; Pérez Vidal, Carmen; Celaya Villanueva, Ma. Luz (María Luz), 1962-; Navés, Teresa; Torres, Ma. Rosa; Tragant Mestres, Elsa; Victori, Mia
Muñoz Lahoz, Carme; Pérez Vidal, Carmen; Celaya Villanueva, Ma. Luz (María Luz), 1962-; Navés, Teresa; Torres, Ma. Rosa; Tragant Mestres, Elsa; Victori, Mia
Muñoz Lahoz, Carme, 1955-; Pérez Vidal, Carmen; Celaya Villanueva, Ma. Luz (María Luz), 1962-; Navés, Teresa; Torres, Ma. Rosa; Tragant Mestres, Elsa; Victori, Mia