Utilizad este identificador para citar o enlazar este documento: http://hdl.handle.net/2072/13477

L'oferta cultural en les polítiques de màrqueting de les ciutats
Paül i Agustí, Daniel
Agència de Gestió d'Ajuts Universitaris i de Recerca
06-02-2009
316 - Sociologia. Comunicació
Política cultural
Ciutats-Marqueting
Activitats culturals
Aquest document està subjecte a una llicència d'ús de Creative Commons, amb la qual es permet copiar, distribuir i comunicar públicament l'obra sempre que se'n citin l'autor original i l’Agència i no se'n faci cap ús comercial ni obra derivada, tal com queda estipulat en la llicència d'ús (http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/2.5/es/)
17 p.
Informe
Els ajuts de l'AGAUR;2006BE00706
         

Documentos con el texto completo de este documento

Ficheros Tamaño Formato
2006 BE 00706.pdf 85.18 KB PDF

Mostrar el registro completo del ítem