dc.contributor |
Agència de Gestió d'Ajuts Universitaris i de Recerca |
dc.contributor |
Font, Jaume |
dc.contributor.author |
Casas Meseguer, Anna |
dc.contributor.author |
Martínez Tejada, Sílvia |
dc.date.accessioned |
2009-01-05T09:38:52Z |
dc.date.available |
2009-01-05T09:38:52Z |
dc.date.created |
2007 |
dc.date.issued |
2009-01-05T09:38:52Z |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/2072/13056 |
dc.format.extent |
77 p. |
dc.format.extent |
1067501 bytes |
dc.format.extent |
2437719 bytes |
dc.format.extent |
4765779 bytes |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
dc.format.mimetype |
audio/basic |
dc.format.mimetype |
audio/basic |
dc.language.iso |
cat |
dc.relation.ispartofseries |
Els ajuts de l'AGAUR;2008PJ10168 |
dc.rights |
Aquest document està subjecte a una llicència d'ús de Creative Commons, amb la qual es permet copiar, distribuir i comunicar públicament l'obra sempre que se'n citin l'autor original i l’Agència i no se'n faci cap ús comercial ni obra derivada, tal com queda estipulat en la llicència d'ús (http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/2.5/es/) |
dc.subject.other |
Anticonceptius--Màrqueting |
dc.title |
Treball de recerca: tant tu com jo |
dc.title.alternative |
Premis CIRIT per fomentar l'esperit científic del Jovent (PJ) |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/bachelorThesis |
dc.subject.udc |
339 - Comerç. Relacions econòmiques internacionals. Economia mundial. Màrqueting |
dc.description.abstract |
Treball de recerca realitzat per alumnes d’ensenyament secundari i guardonat amb un Premi CIRIT per fomentar l'esperit científic del Jovent l’any 2008. La pastilla anticonceptiva masculina és un producte químicament possible però encara no llençat al mercat. El motiu de la recerca ha estat investigar per comprovar si el disseny d’una campanya de màrqueting tindria èxit en la promoció d’aquest producte. En primer lloc, s’ha dut a terme una recerca teòrica sobre l’anticoncepció i el màrqueting. En segon lloc, s’ha realitzat un treball de camp en dues parts. D’una banda s’han confeccionat enquestes avaluant l’acceptació del producte en la població. De l’altra s’han realitzat entrevistes a professionals: sexòleg-psicòleg, ginecòleg, publicista i farmacèutica.Posteriorment s’ha dissenyat la campanya de màrqueting, gravat l’espot televisiu i dissenyat una pàgina web. |