Para acceder a los documentos con el texto completo, por favor, siga el siguiente enlace: http://hdl.handle.net/2099.1/5916

La influència de la càrrega i descàrrega en el disseny del carrer: el cas de l'Eixample Cerdà
Massó Garcés, Julián
Universitat Politècnica de Catalunya. Departament d'Infraestructura del Transport i del Territori; Magrinyà Torner, Francesc
L'estudi de les operacions de càrrega i descàrrega i la seva relació amb paràmetres defineixen els carrers (intensitat mitja de vehicles diària (IMD), tipologia de secció, relació espai públic- vies) és fonamental per aconseguir un disseny de carrer adequat per a cada situació, i que d'aquesta manera s'aconsegueixi un entorn més habitable, amb la convivència relativament agradable entre els diferents agents econòmics i socials que es troben en una gran ciutat i especialment a l'Eixample: els comerços (operacions de càrrega i descàrrega), el vianant (mobilitat obligada i no obligada) i el transport privat (mobilitat i aparcament).
Àrees temàtiques de la UPC::Enginyeria civil
Àrees temàtiques de la UPC::Enginyeria civil::Infraestructures i modelització dels transports
Public spaces
Càrrega i descàrrega
Espai públic
Planejament urbà
Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 Spain
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/
info:eu-repo/semantics/bachelorThesis
Universitat Politècnica de Catalunya
         

Mostrar el registro completo del ítem