To access the full text documents, please follow this link: http://hdl.handle.net/2099.1/5875
dc.contributor | Universitat Politècnica de Catalunya. Departament d'Infraestructura del Transport i del Territori |
---|---|
dc.contributor | Miró Recasens, José Rodrigo |
dc.contributor.author | Quesada Currubí, Ferran |
dc.date | 2008-04 |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/2099.1/5875 |
dc.language.iso | cat |
dc.publisher | Universitat Politècnica de Catalunya |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 Spain |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess |
dc.rights | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/ |
dc.subject | Àrees temàtiques de la UPC::Enginyeria civil |
dc.subject | Àrees temàtiques de la UPC::Enginyeria civil::Infraestructures i modelització dels transports |
dc.subject | Rubber |
dc.subject | Waste tires |
dc.subject | Tires |
dc.subject | G-20 Mix |
dc.subject | Pneumàtics fora d'ús |
dc.subject | Paviments bituminosos -- Reutilització |
dc.subject | Cautxú -- Reutilització |
dc.title | Efecte de la incorporació de cautxú de NFU's sobre l'estabilitat i la cohesió d'una mescla per a capa base |
dc.type | info:eu-repo/semantics/bachelorThesis |
dc.description.abstract |