Utilizad este identificador para citar o enlazar este documento: http://hdl.handle.net/2072/128

Defining the criteria for the evaluation of self-study multimedia language learning materials: do they facilitate or inhibit learner autonomy?
Crook, Timothy; Serra, Òscar
Universitat de Vic. Grup de Recerca en autonomia en l'aprenentatge de llengües
15-06-2004
Llenguatge i llengües --Ensenyament assistit per ordinador -- Avaluació
Llenguatge i llengües -- Autoaprenentatge
Aquest document està subjecte a una llicència d'ús de Creative Commons, amb la qual es permet copiar, distribuir i comunicar públicament l'obra sempre que se'n citin l’autor original, la universitat i el departament i no se’n faci cap ús comercial ni obra derivada, tal com queda estipulat en la llicència d'ús (http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/2.1/es/)
Documento de trabajo
Universitat de Vic
         

Documentos con el texto completo de este documento

Ficheros Tamaño Formato
defining.pdf 141.8 KB PDF

Mostrar el registro completo del ítem