Para acceder a los documentos con el texto completo, por favor, siga el siguiente enlace: http://hdl.handle.net/2099.1/5530

Pla de Viabilitat d’una empresa de suport de vendes de vi
Liabeuf, Jessica
Universitat Politècnica de Catalunya. Departament d'Organització d'Empreses; Solé Parellada, Francesc
El present projecte presenta un pla de negoci d‟una empresa que té com a principal missió donar suport a productors de vi per incrementar les seves vendes. La proposta general de pla d‟empresa està formada per les següents elements:  Estudi de la cadena de valor del sector Presentació de l‟empresa a través de l‟ idea de negoci, quin avantatge competitiu posa per las seva missió Anàlisi de l‟entorn político-legal, social i econòmic, així com de l‟entorn específic de l‟empresa i els seus competidors, tan verticals com horitzontals, tan directes com indirectes, tan reals com potencials Pla de màrqueting Pla de processos per a l‟activitat de l‟empresa Pla d‟estructura i RRHH Pla de viabilitat econòmica i financera Observant les conclusions del projecte, hi ha suficients elements i arguments que fan pensar que hi ha un lloc en el mercat per a que aquesta empresa pugui implantar la seva activitat i consolidar les seves característiques en el món empresarial barceloní.
Àrees temàtiques de la UPC::Economia i organització d'empreses::Direcció d’operacions::Anàlisi de processos de negoci i de fabricació
Àrees temàtiques de la UPC::Economia i organització d'empreses::Màrqueting
Wine and wine making
Business planning
Marketing
Sales management
Vinicultura
Empreses -- Planificació
Màrqueting
Gestió de vendes
info:eu-repo/semantics/bachelorThesis
Universitat Politècnica de Catalunya
         

Mostrar el registro completo del ítem