Use this identifier to quote or link this document: http://hdl.handle.net/2072/12520

Indicadors de responsabilitat social de les organitzacions
Llobet Abizanda, Montserrat
Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Sociologia; Martín Artiles, Antonio; Oliveres Boadella, Arcadi
El fet que les finances socials estiguin íntimament lligades a les organitzacions que volen ser socialment responsables provoca la pregunta sobre quines característiques tenen i de quina manera es poden mesurar. Atès que no existeix una concepció unànime de RS ha estat imprescindible proposar una nova definició centrada en els aspectes fonamentals del concepte, per tal de poder avançar en la cerca d’indicadors. La línia d’investigació escollida es concreta en la conceptualització del terme RSO, que permet identificar-ne les dimensions i components, i així delimitar l’estudi a una aproximació als indicadors de la RSO concretament per a l’àmbit del treball.
2008-11-19
316 - Sociologia. Comunicació
Responsabilitat social de l'empresa
Indicadors socials
Comptabilitat social
Desenvolupament sostenible
L'accés als continguts d'aquest document queda condicionat a l'acceptació de les condicions d'ús establertes per la següent llicència Creative Commons: http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/
info:eu-repo/semantics/masterThesis
         

Full text files in this document

Files Size Format Description
Annex.pdf 297.7 KB PDF Annex
Treball de Recerca.pdf 559.9 KB PDF Tesina

Show full item record

 

Coordination

 

Supporters