To access the full text documents, please follow this link: http://hdl.handle.net/2099.1/5040
dc.contributor | Universitat Politècnica de Catalunya. Departament de Resistència de Materials i Estructures a l'Enginyeria |
---|---|
dc.contributor | Bäumler Schilling, A. |
dc.contributor.author | Gonzalez, Mathieu |
dc.date | 2008-03 |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/2099.1/5040 |
dc.language.iso | spa |
dc.publisher | Universitat Politècnica de Catalunya |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess |
dc.subject | Àrees temàtiques de la UPC::Enginyeria civil::Materials i estructures::Càlcul d'estructures |
dc.subject | Àrees temàtiques de la UPC::Enginyeria civil::Geotècnia::Túnels i excavacions |
dc.subject | Diaphragm walls |
dc.subject | Tunnels -- Design and construction |
dc.subject | Soil mechanics |
dc.subject | Subways --Stations |
dc.subject | Murs pantalla |
dc.subject | Túnels -- Construcció |
dc.subject | Mecànica dels sòls |
dc.subject | Metro -- Estacions |
dc.title | Proyecto estructural de la nueva estación Foc-Cisell para la línea 2 del metro de Barcelona |
dc.type | info:eu-repo/semantics/bachelorThesis |
dc.description.abstract |